صفحه اصلی
ارکان اتاق تهران
هیئت نمایندگان
هیئت رئیسه
اعلانات
درباره ما
تماس با ما
فا
English
中文
میز خدمات
خدمات عضویت
خدمات مشاوره
وب سایت خبری
چند رسانه ای
صفحه اصلی
خدمات مشاوره
مشاوره اصلاح ساختار مالی شرکت ها
مشاوره اصلاح ساختار مالی شرکت ها
تعداد سوالات مطرح شده توسط کاربران
5
عدد
ثبت پرسش جدید
کد مشاوره
48883
پرسش:
1402/04/25
سلام و احترام بسیار سپاسگزار از راهنمایی جامع تان . سایت ما anapharmaco.com اول، یک محصول خاص دارویی دانش بنیان مان را با سرمایه اندک مان ، توانستیم ، در یک سال و درج در اظهارنامه ، حدود چهار میلیارد تومان بفروشیم ، برند و فرمولاسیون ووو این برند و محصول به نام دریفا را گذاشته ایم هفت میلیارد تومان ، سوال اینکه آیا سایت و جای تخصصی برای اعلام فروش وجود دارد ؟ دوم، از چه مشاوره هایی می توانیم استفاده کنیم (کسب و کار ، مالی یا ...) که بتوانند در رفع مشکلات مالی و یا ساختاری شرکت ، به ما کمک کنند با توجه به خاص بودن محصولات مان ، موفق در ارتقا فروش ، بسط فروش و گسترده تر کردن فعالیت ، نیستیم و باعث خستگی در تولید و کار برای ما شده است . ممنون از لطف و محبت تان . با سپاس دکار مسعود ره افروز
پاسخ:
با عرض سلام،
احتراما موارد به ترتیب پرسش جنابعالی تقدیم حضورتان میگردند:
در خصوص شیوه ارزشگذاری دانشفنی و برند میباید توجه بفرمایید که روشهایی برای این منظور تولید شده است. به طور مثال مفاد استاندارد ISO 10668:2010 (که طبق اطلاعات سایت ISO تا زمان پاسخ به این سوال اعتبار دارد) به روشهایی برای ارزشگذاری برند پرداخته است. دقت بفرمایید که یکی از تعاریفی که میتوان از ارزش برای مورد شما داشت، این است که ارزش عبارت است از عایدیهای آتی از یک دارایی، به بیان دیگر باید دید این دارایی شما (مثلا برند) برای متقاضی خرید آن، چه عایدی در آینده به همراه خواهد داشت. بنابراین تعیین ارزش یک امر تخصصی است. در این حوزه میتوانید از کارشناسان محترم رسمی دادگستری یا اشخاص حقیقی و حقوقی مجازی که مبادرت به تعیین ارزش مینمایند بهرهگیری نمایید.
در خصوص سوال دوم میباید به این توجه نمایید که نقش حسابدار با مدیرمالی متفاوت است. حسابدار برای مجموعه شما اقدام به ثبت و تجمیع دادههای مالی مینماید. در ادامه این فعالیت بخش مالی اقدام به تحلیل این دادهها و استخراج اطلاعات قابل استفاده برای اجراییات و تصمیمسازیها برای مدیریت یا بخشهای گوناگون مینماید. از طرف دیگر وقتی بخش بازاریابی شرکت، بازارهای بالقوه برای ورود را یافته و سپس سهم از بازار را تعیین نمود، بخش مالی اقدام به تحلیل هزینه-فرصت کرده و بازارها را برای شما اولویتبندی مالی مینماید. در نتیجه شما در قدم اول به حسابدار آشنا باصنعت مورد فعالیت نیاز دارید تا ضمن ثبت دقیق وقایع مالی، دادههای قابل اعتنایی برای شما تهیه نماید. بعد از این مرحله میتوانید برای تحلیل مالی بر اساس نیاز شرکت، از مدیر مالی بهرهگیری نمایید. در زمینه مباحث تحلیل مالی نیاز به مذاکرات و کسب اطلاعات بیشتر است. به صورت تلفنی و حضوری در خدمت شما هستم.
با تشکر و احترام
میرحسین ملایری
ثبت پرسش جدید
انتخاب موضوع مشاوره
مشاوره عضویت و کارت بازرگانی
مشاوره قوانین کار
مشاوره امور گمرکی
مشاوره حقوقی
مشاوره بیمه تامین اجتماعی
مشاوره احیاء شرکت های ورشکسته
مشاوره حقوق بین الملل
مشاوره امور بانکی
مشاوره کسب و کارهای نوین و دانش بنیان
مشاوره دعاوی حقوقی بانکی
مشاوره آمار، اطلاعات اقتصادی و تجاری
مشاوره امور مالیاتی
مشاوره واردات و صادرات
مشاوره امور محیط زیستی فعالان اقتصادی
مشاوره آموزشهای مورد نیاز تجار و بازرگانان
مشاوره اصلاح ساختار مالی شرکت ها
مشاوره عارضه یابی سازمانی
مشاوره اخذ اعتبار مالیاتی
مشاوره سرمایه گذاری و سرمایه پذیری
مشاوره ارزش گذاری دارایی های نامشهود
نام و نام خانوادگی
نوع عضویت
عضویت در اتاق تهران - حقوقی
عضویت در اتاق تهران - حقیقی
عضویت در اتاق سایر استانها - حقوقی
عضویت در اتاق سایر استانها - حقیقی
دانشجو
استارت آپ
دانش بنیان
[عضو اتاق نیستم - سایر موارد]
کد بازرگانی/کد ملی
ایمیل
شماره تماس
متن پرسش
ارسال پیام