فرهنگ داده‌محوری به رویکردی اشاره دارد که در آن تصمیم‌گیری‌ها و استراتژی‌های سازمان بر اساس داده‌ها و تحلیل‌های دقیق انجام می‌شود. در این فرهنگ، داده‌ها به عنوان منبع اصلی اطلاعات و بینش در نظر گرفته می‌شوند و سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا از داده‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

با استفاده از پردازش زبان طبیعی، سازمان‌ها می‌توانند نظرات و احساسات مشتریان را تحلیل کنند و به بهبود خدمات خود بپردازند. این رویکردها و کاربردها می‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند تا رقابتی‌تر و کارآمدتر عمل کنند و در نهایت به بهبود عملکرد کلی سازمان منجر شوند. 

 

محتوای همایش

بخش اول: فرهنگ داده محوری
  • رویکردهای داده‌محوری در مدیریت سازمان
  • رویکردهای ساخت قابلیت داده‌محوری در سازمان
  • مدل‌های بلوغ داده‌محوری
  • اصول فرهنگ داده‌محوری
  • عوامل موفقیت پیاده‌سازی فرهنگ داده‌محور
  • مدل‌های عملیاتی پیاده‌سازی داده‌محوری
  • ساختار سازمانی واحد تحلیل داده
  • مدل حاکمیت داده در سازمان
بخش دوم: کاربردهای هوش مصنوعی در سازمان
  • معرفی هوش مصنوعی مولد(GEN AI)
  • رویکردهای استفاده از هوش مصنوعی
  • تاثیر هوش‌مصنوعی بر کسب‌و کار شرکت‌ها
  • تاثیر هوش‌مصنوعی بر مدیریت سازمانی
  • ثاتیر هوش‌مصنوعی بر مشاغل سازمانی
  • معرفی ابزارهای هوش‌مصنوعی در مدیریت کارکنان
  • معرفی ابزارهای هوش‌مصنوعی کاربردی ارائه شده توسط شرکت‌های پیشرو مانند مایکروسافت و SAP

مدرس

 

میزبان همایش

 مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران

مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران با هدف فرهنگ‌سازی، ترویج نوآوری، مهارت‌افزایی، تسهیلگری و رفع موانع کسب‌وکار و همچنین ایجاد ارتباط میان کسب‌وکارهای اقتصادی اتاق بازرگانی و اکوسیستم نوآوری کشور فعالیت می‌کند. این مرکز در صدد است با آموزش و مهارت‌افزایی نیروی انسانی، فرهنگ‌سازی و نفوذ فناوری نقشی سازنده در فضای کسب‌وکار ایفا کند.

در همین راستا همایش سوم لبه تکنولوژی از سلسله نشست های پیوند را برگزار می کند.

مخاطبان همایش

 

 

نام و نام خانوادگی *
شماره همراه *
ایمیل *
نام شرکت *
شغل/ سمت *
دانش بنیان هستید؟ *
عضو اتاق هستید؟ *

نکته: از به کار بردن حروف ( ) < > ; ' در اطلاعات ثبتی اجتناب شود