مرکز تماس که پیشتر صرفاً کانالی ارزان جهت انعکاس مسائل مشتریان بوده است، امروزه ابزاری قدرتمند برای ارائه خدمات می باشد. کمیت و کیفیت ارائه خدمات توسط مراکز تماس می تواند منبع تمایز بین نهادها تلقی گردیده و بر درک مشتریان از کیفیت خدمان سازمان مؤثر باشد.در همین راستا و به منظور تکریم و ارتقاء رضایت اعضاء، مرکز ارتباط با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، پنج روز هفته (از شنبه الی چهارشنبه) از ساعت 8 صبح الی 16 آماده پاسخگویی به اعضای اتاق تهران می باشد.
اعضای اتاق تهران با شماره گیری شماره 1866 (بدون پیش شماره) در داخل استان تهران می توانند کلیه درخواست ها و پرسش ها درخصوص فرایندهای کارت بازرگانی/عضویت و سایر خدمات عضویت اتاق را مطرح و پیگیری نمایند. این مرکز همچنین کلیه انتقادات و پیشنهادات اعضای اتاق را ثبت و به مراجع مربوطه منتقل می نماید.
این مرکز در حال حاضر به منظور ارتقای سطح رضایت اعضا و با هدف پشتیبانی از فعالان اقتصادی، خدمات ذیل را در اختیار اعضا قرار داده است :
همچنین این مرکز پتانسیل ارائه خدمات ذیل به اعضا و اتاق را دارا می باشد: